Friday, December 10, 2010

Cik Sizuka The Best Friend In The World


 
heihei. this is my cik sizuka atau nama sebenar nur syahirah binti noor azmi. haha. firstly, kepada cik sizuka saya memohon maaf kerana saya telah mencuri pict ini dari kamu.hehe. harap dimaafkan la. ok. back to da story. she not my girlfie. but she is my best friend. entah macam mane la aku bole kenal die ni. haha. yarh. kawan satu sekolah. tapi die kelas laen. kelas pandai lakan. kelas dia paling ramai murid. ade 6 orang je. huhu. jap mengimbas kembali saat perkenalan aku ngan dia. sebelum itu. izikan aku menggunakan alat doraemon aku yang canggih. mesin pengimbas masa lampau. haha. first sekali aku add die kat myspace. tapi mase tu tak bertegur sapa pun. kemudian aku add dia dekat fb pulak. entah macam mane satu hari tu dia tegur aku aku tegur dia. pastu tibe2 je merapek pasal doraemon. haha. masa tu kononye nak tengok la sapa lagi hebat an. masing2 tak nak mengalah pasal mesin doraemon. macam bende tu wujud je kita buat. hehe. pastu ngarot punya ngarot tiba2 dia panggil aku pak cik doraemon. dalam hati aku cakap keret gila minah ni. haha. lama2 macam best je dipanggil doraemon. aku pon layan je la. haha. tapi kite orang hairan ouh. kat sekolah sangat sukar untuk bertegur sapa. sekadar senyum sahaja. selalu time rehat aku nak naek tangga kalau nampak dia aku senyum je. tak bercakap pon. macam bisu je kite orang ni. walhal dalam fb. wah! tak reti nak behenti kalau besembang. pict ni pon diambil secara paksaan. aku sebanya segan nak masuk kelas dia tuh. dah la suma gadis. haha. tapi tak pe la. aku merelakan juga lakan untuk kenangan. the first pict aku snap ngan dia. malu douh. dah la yang snap pict ni kawan baek die yang dikenali sebagai cik nobita. haha. cik sizuka ni dia suka puji diri sendiri ouh. dia cakap dia cumel. haha. tapi memang betul ponkan dia cumel. dia menjadi rebutan hero-hero disekolah aku. haha. babe, lawakan cik sizuka ni? memang betolkan dia comel? korang nak dia? haha. tak boleh la. nanti korang saketkan hati dia. kau nak dia pastikan korang jadi lelaki paling baek didunia dulu baru boleh. haha. dia selalu bagi semangat kat aku. dia saja yang mengetahui segala rahsia aku. aku percaya dia. kerana dia kawan yang paling paling baek dalam dunia ni yang pernah aku jumpa. babe, jangan cuba skandalkan aku dengan dia. kite orang cuma berkawan baek ok. dont think negative but always positive in your mind. ok la babe. tu je aku nak cerita pasal dia ni. *AMARAN KERAS. JANGAN CUBA SAKITI HATI DIA. PADAH AKAN MENIMPA.


KATA-KATA BUAT CIK SIZUKA : terima kasih kerana menjadi kawan terbaek saya. terima kasih memberi saya nasihat, menaekkan semangat saya dan mendengar semua luahan isi hati saya. kamu sahabat yang terbaek. saya sentiasa akan menjadi pendengar setia kamu. jangan lupa saya bila kita tak jumpa lagi. kamu dimelang saya di cochrane.wah! terlalu dekat. huhu. kita akan berjumpa dibulan 3 untuk mengambil keputusan yea. papai cik sizuka.

No comments:

Post a Comment