Wednesday, December 15, 2010

Dari Mana Datang Bau Itu?

hahahahahahahahahaha. bagi aku gelak puas-puas wei. dalam marah ada ketawa kata orang. bapak ayat aku macam ayat rempit. haha. pada 15 disember 2010 pada jam 12.45 minit tengah hari. sedang saya menaiki bas dari seremban ke kuala lumpur  dengan khusyuknya nak melelepakan mata. tiba-tiba datang satu bau yang sangat menggelikan aku. bau seperti sampah yang disimpan 6bulan dalam rumah yang dipenuhi dengan ulat-ulatan telah datang. kalau dah 6bulan penuh dengan ulat korang agak macam mana bau dia tu? macam F***! korang pikir la sendiri. haha. citanya macam ni. setelah aku selesai amek paper teknolgi b aku terus menunggu bas ditepi jalan untuk keseremban. bas dari juasseh keseremban agak chantek la bas dia. ada la aircond jugakkan. dalam bas tu tiada sebarang kejadian aneh yang berlaku sebab aku tido je. lagi pon majoriti dalam bas tu suma budak sekolah teknik juasseh je. haha. sampai je diseremban, aku naek bas laen pulak untuk ke kl. bas tu memang terbaek lakan. pemandu dia pon macam bekas pelumba F1. bapak lajujekan bawak. haha. mula2 aku duduk sorang. tiba2 je datang sisorag cina ni duduk sebelah aku. yang laen dah full. aduih. baru nak baring. tapi tak pe la. bukan bas bapak aku. nanti aku suruh bpak aku beli bas utuk aku sorang je baring. haha. pastu bas pon bergerak la menuju ke kuala lumpur. sedang diatas highway, aku khusyuk melayan mood untuk tido. masa aku baru nak tido. tiba2 ada asatu bau yang mencurigakan. haha. bapak la sial bau tu. busuk nak mampus. naseb baek aku tak de heart attack douh. kalau tak mati katak aku kat dalam bas tu. mula2 cina seblah aku tutup hidung. aku pun aneh la. pastu datang pulak bau tu. argh! rahsia cina tu dah terbongkar. haha. patot la. dia bagi amaran awal dulu rupanya. saket idung siot. pastu aku tengok muka cina tu pelik je. macam asesuatu. pastu bau pon ilang. dalam hati aku ni tuhan je tau. rasa nak marah pon ada. haha. sampai je kat sesyen bas hang tuah cina tu dah mengelabah anjing dah. aku tak tahu pahal. pastu time nak turun tu ramai dah beratur. pastu cina tu pon bangun. dengan muka handsome dia tu dia mengelap seat yang dia duduk tadi. aku berase terlalu aneh. puas aku pikir ape motif dia macam tu. haha. tiba2 aku teringat pasal tadi. pastu aku dah tergelak sorang2 macam orang gila dah. haha. aku tengok dekat seluar bahagian B**t*t dia bertompok je air. haha. apakah binatang itu? eee yeuaks. bapak geli sial. sebelum dia turun tu. dengan muka gelabah ayam dia tu dia sempat cakap kat aku. sy mintak maaf saya tak tahan sangat tadi. sy mintak maaf. pastu dia turun terus straight go to the toilet. hahahahahahahahaha. dalam ati aku tuhan saje tahu betapa kelakarnya hidup aku ari ni. rasa nak marah aku yang tadi tu menjadi bahan ketawa pulak. kesian jugak aku tengok cina tu. haha. *pesanan buat cina tu = saya maafkan kamu. kamu jangan  risau ok. next time before u nak naek bas tu make sure u pegi membuang dulu yea. haha.


*the moral of the story = pastikan anda membuang apa yang patut sebelum menaiki kenderaan awam. haha

No comments:

Post a Comment