Monday, December 13, 2010

The Top Scorer.

stelah sekian lama aku meninggalkan permainan ini. akhirnya aku kembali. haha. aku ingat aku maen makin teruk tapi, not bad la. control ball pon makin baek. huhu. walaupun kite orang maen suka2 je tetapi aku telah menjadi top sorer babe. haha. kalau kat premier league dah dapat award player of the month dah. haha. enjoy gila la babe maen bende alah ni. tapi aku tak suka maen atas rumput ni. biji kecik2 masuk kasut. menyakitkan kaki je ouh. bola pon macam agak kebodohan sedikit la. tapi tak kesah la. janji best dapat maen. huhu. team aku stay untuk 6 game berturut turut babe. bangge jekan. maen macam bodo padahal. hehe. but i get injured. someone was tackle me.
 
argh!! along romzain. anda perlu menggantikan semula kaki saya. saket. haha. tapi takpe lakan. kau dah jadi driver aku. haha. aku tak kesah pon. standard bola lakan. tak boleh kena tackle dok umah maen congkak la. huhu. play on. aku terus maen dan terus bermaen. yarh! aku dapat score yang chantek. nice shoot from me. haha. *masuk bakul angkat sendiri pulak aku nie. saksikan gaya sepakan yang gak tak cantik. haha. macam cesc fabregas kud. :p

haha. x de pon sebenanye. saje nak gebang. huhu. tapi score babe. gol tecantik malam tu. huhu. malam tu je aku score 7 untuk team aku. haha. kalau kat premier league dapat man of the match douh. huhu. hope arsene wenger tengok pict ni. pastu amek aku maen arsenal. haha. maen pon macam ape jekan nak maen arsenal. huhu. tapi akibat selepas bermain ni ialah sesak nafas. haha. lame tak maen douh. da macam kejar anak kambing dah. muka menahan kepenatan tu pun dah macam kucing sangap je. sape2 nak ajak game jum la. aku set je. huhu. :D daa~


No comments:

Post a Comment