Friday, May 27, 2011

For The Firsttime.......

hyeheihuihiehee. hahaha. aku ni sebenarnya nak cakap pon segan nak cerita pon malu. hahaha. tapi ini lah kali pertama dalam sejarah hidup aku benda ni terjadi. hahaha. sebenanrnya memang aku dah lama nak pergi tengok benda ni. kadang tu ada jugak niat nak merasa sendiri bagaimana bila pergi ke tempat tu. hahahaa. aku tiap tiap malam tengok kawan aku pergi. dia kata best. aku pun tengok macam best. so, lagi bersemangat la aku nak ke tempat tu. hahaha. pada satu malam tu aku keluar lepak dengan saudara aku. selepas je lepak dengan saudara aku tu aku balik la rumah. lepastu aku tengok ada la dalam 7 orang kawan aku. aku pun duduk duduk la sembang. lepastu aku tanya dorang nak pergi mana. dorang kata nak pergi tempat biasa la. aku pun ouh la. niat dihati memang nak pergi tapi aku dah janji nak webbie dengan orang tu malam tu. last last orang tu cakap tak jadi. erm. sedih je bunyi. tapi biar je la. buat buat tak kesah je la. masa dorang nak pergi tu 4 orang je. lagi 3 orang tak nak. lepastu yang pergi tu tany sapa lagi nak pergi. dia tanya aku nak pergi tak, aku cakap niat nak pergi tu memang ada. tapi tu la. kenderaan tak de. hahaha. pandai tak aku main politik? :p. lepastu tiga orang yang tak pergi mula2 tu cakap jum la. tapi kita pergi lambat siket. balik awal. aku pon ok je la. tiba tiba ada sorang ni nyampuk. a'ah an. best jugak pegi. nanti boleh makan steambot dekat downtown. aku pon ape lagi. terus mencelah la. betolbetolbetol *nada macam upin ipin tu. hahaha. lepastu yang 4 orang tu dah gerak dulu. kita orang gerak kemudian. aku pon tak sabar sabar la nak pergi. firsttime la kata kan. sebelum ni dengar orang cerita je. nak pergi sebelum ni ade je rancangan terbantut. tapi kalai ni pergi je la. hahha.lepastu detik yang ditunggu tunggu pon tiba. haha. bertolak la naik kereta kawan aku sorang ni.  sampai tempat tu je aku dah risau. wth plus wtf!!!!! ramai gila gayboy dekat situ. aku dah mcam risau je. aku jalan je orang pandang semacam. perghhh! istighfar aku banyak2. hahaha. korang tahu ke aku nak pergi mana sebenarnya ni? aku pergi memancing la. hahahaa. poyo tak aku. baru firsttime mancing. tapi aku tak mancing pon. aku tnegok kawan aku mancing je. hahaha. aku tengok dorang mancing macam bosan je. best pon sekali sekala  tu pun masa dapat ikan  best la.lepastu melangut je fikir masa depan. nasib la kawan aku sorang ni bawak psp.pastu lawan pulak bola sape goal paling banyak. jawapannya afiq la menangkan. hahaha.  lepastu nasib la ade sekor kawan aku ni perangai macam ape je. pelik pelik je perangai dia. tak de la bosan nak melayan dia. hahaha. lepastu dah nak pukul 4 kita orang gerak pegi makan stembot. perghhh! layan douh. memang sedap gila. tak puas je aku makan. rasa macam nak tambah je. hahha. tapi segan je nak tambah. hehehe. lepastu balik. sebenarnya tak de ape yang best pun. tapi tu la . orang firsttime pergi mancingkan. dia macam jakun sikit. hahaha. :D

No comments:

Post a Comment