Thursday, July 14, 2011

I Want To Be A Good Communicators!

hyehellohei... wahhhhh! aku suka unisel. hahaha... yarh... tajuk tu aku curi dari dekan fakulti communication and media masa dia berucap hari tu... sebenanrnya aku nak cerita pasal AYUH KEMBALI KE SEKOLAH.... AYUH..... *nyanyi mcam lagu iklan kasut tu... hahaha.. tapi sekarang bukan sekolah dah.. tapi UNIVERSITI.. maka bergelar la saya sebagai seorang mahasiswa universiti SELANGOR atau dalam kurungan unisel.. hahaha. bak kata abang fesi, masuk situ sebab nak jadi pelakon extra jeee... hahaha. but it is not my perpose.. hahaha... tujuan aku sebenar adalah seperti TITLE diatas... hahaha... first day masuk macam boring kud wei.... and the next and next and next and next day sumpah best... who said orientation weeks sangat membosankan? TAK kud.... best actually... fesi tak payah cakap la. mula mula je la nampak macam bajet... sekali tengok... fesi memang best.... hahaha... tapi penat dia tak payah cakap la kan... tengah sembahyang pun sempat melelapkan mata... hahaha... *upsss. kantoi suda... hahaha.. :D first day aku masuk aku dapat kawan dah.. hahaha.. mereka sangat pelikkk ouh... sorang nama tu nama dia fauzan tapi panggil ojan. aku tak tahu la macam mana boleh jadi ojan.. hahaha.. yang sorang tu nama dia faiz tapi orang panggil dia farid.. hahaha. dia jadi farid sebab ada la masa tu kita bincang nak buat ape untuk malam kebudayaan nanti... lepastu dia cakap kita tiru cerita lagenda ANAK BUAH setan tu nak? hahaaha... memang ramai yang tergelat sambil tercirit laaa. hahaha. tu yang orang panggil farid sebab amek nama dari farid kamil. kita orang panggil dia farid faizzz... hahaha. padan muka... suka kutuk orang lagi.... ada roomates aku pulak nama dia aku tak tahu ape... hahaha. tap orang panggil dia jim carrey.. hahaha. muka dia sejibik macam actor jim carrey.. hahahaha. lagi sorang tu orang panggil dia senyum.... hahaha.. aku la bagi nama tu kat dia.. mana tak nya... kita orang ni suka bahan sesama sendiri... dia senyum jeeee... tak cakap banyak pun... orang kutuk dia pun dia senyumm je... memang senyum je la nama dia... hahaha... aku pulak dorang panggil irwansyah. si ojan tu la punca. dia pergi cakap aku macam irwansyah... perghhh.. memang tak merah menyala pulak la muka aku kan... lepastu dorang panggil aku afiq howt... perghhh.. ni lagi segannnn.. masa dalam kumpulan si farid faiz tu memang fav dia malukan orang la kan. dia panggil aku afiq howtt kuatkuat... perghh... segan la siottttt... tapi ini la kawan aku yang paling rapat masa orentasi week hari tu... dorang memang otak gila.. masuk la dengan kepala aku.... hahaha... awek ramai kud kat situ... pilih je nak yang mana satu... hahaha. tapi buat masa ni pintu hati aku belum terbuka lagi dekat mana mana perempuan disitu... hahaha.. *ayat baikkk punya...hahaha.. orentasi ari tu kan aku suka pagipagi... hahaha... senaman yang paling baekkkkk punyeeee... hahaha... aku senam macam video ni... hahaha..
 
hahaha... kelakar kan... sumpah best... senaman lagu arab la nobody la ape la... tapi yang ni jugak yang paling terbaekkkkk wokkk... hahaha... aku dah tak boleh blaaa dah bila dorang pasang lagu nii... hahaha.... upssss... lupa pulak nam sembang dengan korang kos apa yang aku dapat.... hahahaha... aku study ni
apakah itu??? masscomm.... hahaha. tu logo for masscom club dekat unisel la... hahaha... sebab aku study masscom la budak budak tu panggil aku afiq howtttt... macam ape je... geram aku... hahaha. tapi tak pe la. mulot orang kan.. hehehe.. aku minat gila dengan masscom ni.. kena la dengan aku ni yang mulut tak berapa nak banyak niii.. hahaha... ape ape pun unisel is the best.. who we are? uniselll!!! uniselll? best!best!best! hahahaha.. i proud to be a unisel student..... hye uniselll :)

No comments:

Post a Comment