Wednesday, July 20, 2011

My First Class!

okkk.. 19.7.2011 adalah hari paling bersejarah dalam hidup aku. kenapa sejarah? sebab dia pertama kali wujud dalam hidup aku. hahaha. dalam erti kata lain ialah JAKON. orang negeri 9 cakap ialah GAYAT. hahaha.. maklum lah. baru firsttime belajar di iptkan. sebelum ni sekolah dekat ulu ulu je. hahaha. ok. back to "my first class". actually first class aku 18.7.2011. disebabkan hari tu lecturer aku terlalu baik hati dia tak datang class untuk ajar kita orang..   so kita orang first class ari selasa la.. ari selasa tu kita orang ada proficiency english 1. hahaha.  susah aku nak sebut benda alah tu. hahaha. ouh yarh.. masscom devide to 5 group.dan aku dapat group pertama. besrsyukur jugak la *bukan jugak tapi bersyukur gila aku dapat group 1 sebab ada la 3 4 orang yang aku dah kenal kan. then dalam group aku tu ada la sorang hamba Allah ni muka dia memang hampir dengan exgf aku. ex yang mana tu tak perlu tahu la.. perghh! aku dah terkejut biawak dah masa tu. dalam hati aku cakap takkan minah ni study dekat unisel kud. setahu aku dia study tempat lainn.. *gaya macam mengelamun macam tu la. hahaha. tapi tak de la mengelamun mana pun. hahaha. tapi aku abaikan. buat macam tak tahu je la. tapi cara dia dressing memang sebijik gila douhh. tiba tiba je aku teringat dekat budak tu. grrr... afiq sudah mula dengan perangainya.. tapi aku tak boleh lupa diaaaa. untuk pertama kali aku jujur kat sini aku masih sayang kan exgf aku. buttt.. hurm. dont know how to say that. :(. arghhh.. kenapa budak tu muka sama dengan dia?  kenapa budak tu muka sama dengan dia? oh no.. aku sangat sedih douhh. aku mula rindu dekat diaa.. hurmmm. aku tengok dia muka nak sama perangai dia cara dia berpakaian memang dah sama. perghhh. :( .......... *eyheyh, aku nak cerita pasal ape sebenarnya ni? pasal first class kan? hahaha. citer sedih dan jiwang pulak aku ni kan. sepak kang tau la. hahaha. ok. first class englishhh. babe.. kene skeaping babe. upsss. speaking. tershahshul pulokkk. maaf lewww. awok tak amek english education dulu. *sambil tangan memusingkan dirinya seperti usop wheelchair. hahahaha.. ok stop mengarut abdul afiq.hahaha. actually aku nak kata lecturer tu terbaiikkk wokk. lawak gila douh. walaupun dia lecturer perempuan tapi dia lawak gila plus sporting.. hahaha. enjoy dengan class dia.. dia suruh kita orang tulis essay. but dia tak bagi tittle... dia suruh tulis ape yang terlintas dalam fikiran kita je.. aku ingat nak imagine je pasal cerita hantu mak limah balik rumah... tapi tak boleh pulakk. taapi time to memang perghh!!!!!!. masa tu awok dengan kawan awok kat sebelah tu pueh nak memikio nak buat ape.. awok lagi la berpeluh tak tahu nak buat ape. awok pening bebeno nak memikionye. sampai bepeluh dahi awok ni nak memikio. last last dapat la jugak awok idea nak buat tajuk MY UNIVERSITY LIFE. awok citer le pasal different situation pembelajaran senior junior dan  macam macam lagi le awok citer.. awok nerBous nak tulis. awok tulis ape2 je yang awok tahu. malu pulok awok nak hantar. awok ni dulu mase dalam kelas english education awok tido jeeee. hehehe. tapi awok suka kawan sebelah awok tu.. deme sume tak sombong. apa yang awok tak tahu awok tanya deme  jawab deme tolong awok. suke bebeno awok dengan deme.. *eyheyh, pahal usop wheelchair masuk pulak ni. hehehe.. tapi aku happy dengan budak class aku. dorang best douhh. macam mac amar haiqal ashraff kud kalau tak silap aku la. hehehe. lagi farah illy then ada la sorang tu aku panggil dia budak term sebab dia budak seremban hahaha lepastu ada lagi la beberapa orang lagi yang aku tak berapa nak ingat nama dorang. hahaha. terukkan aku ni? nama classmate sendiri pun aku tak tahu ape. hahaha. bengong betoll. tapi dorang still terbaaaeeekkk wokkk. dorang the best. i love masscomers group 1.hahaha. *group 1 aja okeyh? yang lain tu aku tak berapa nak love sangat la. hahaha. ok.. thats all for my first class. daa :D

No comments:

Post a Comment