Sunday, May 22, 2011

Keputusan Muktamad

ok. pada 22mei2011 kelihatan ramai yang sedang bergumbira. selepas je pukul 12. kelihatan status di fb ramai yang mengupload tawaran kemasukan mereka ke politeknik yang bersebelahan dengan rumah mereka. haha. confirm je sebelah. aku pon cuba untuk check. dupdap dupdap ni nak check. sekali check. tahniah! anda telah berjaya blablablabla diploma kejuruteraan mekanikal. wtf! kenapa aku dapat mekanikal? aku tak minat lagi nak study benda benda macam tu. cukup la aku dah belajar kat sekolah menengah teknik dulu. dahdah. aku ambil keputusan untuk tidak study di politeknik tersebut. apabila puan zanorah bertanya dengan lantas anaknya yang sangat bertuah ini berkata tidak dapat. hahaha. jahat douh aku. tipu family aku cakap tak dapat. haha. terok betol anak pak cik abdul halim ni. haha. aku bukan ape. aku fikir juga. takkan aku nak study benda yang aku tak minat. aku jugak yang akan rugi nanti. ye la, benda tak minat lepastu aku takut aku study benda tu nanti aku tak boleh nak bawak. aku lagi yang akan rugi nantikan. dan pilihan yang terbaik untuk aku adalah tolak tawaran itu dan  pergi ke unisel untuk study masscomm. hahaha. lagi pon kalau mekanikal ada mathh. aku communication and media tada math. aku ni dah la orang paling bijak dalam math. hahaha.  so keputusannya saya akan further di UNIVERSITI INDUSTRI SELANGOR KAMPUS SHAH ALAM. say hye to unisel and goood bye to my home. hahaa.. daaa~

No comments:

Post a Comment