Sunday, May 22, 2011

Malam Yang Dihujani Air Mata

mungkin ramai tidak percaya dan aku sendiri tidak menyangka. tetapi inilah hakikat yang telah dan akan terjadi. sedar tak sedar semua telah pergi meninggalkan aku. dan besok bakal menyaksikan aku kehilangan beberapa orang lagi kawan. dua orang rakan yang terlalu baik aku akan meninggalkan aku disini. megat norhafizi bin megat norshafifi  rakan yang selalu membantu aku ketika susah. walaupun perbezaan darjat kita terlalu jauh tetapi kau tak pernah kesah kawan dengan aku. begitu juga tengku muhammad isma bin tengku daniel hafizun, seorang yang periang walaupun mempunyai masalah. aku masih ingat kata kata kau. perbezaan darjat bukan alasan untuk kita tak berkawan. thanks megat thanks tengku. korang memang kawan baik aku. megat, bila kau dah sampai dekat russia jangan lupa aku. kau study elok elok. nanti kalau kau balik malaysia text aku k wei. tengku, kau pegi matriks tu elok elok. kau tak pe lagi. kau dekat je dengan aku. nanti kau free text aku k wei. take care wei. aku masih teringat pasal kita tiga. aku takkan lupakan semua kenangan kita wei. tadi aku nangis kejap teringat pasal malam tadi. kita nangis sama sama. balik aku nangis lagi. hurm. besok jugak aku akan kehilangan seorang lagi orang yang aku sayang. walau hanya beberapa hari mengenali dia, pelbagai kenangan telah terukir. aku gembira bersama dia. sudah hampir 2 hari aku menangis kerana dia. tak pernah aku menangis kerana akan ditinggalkan. tetapi inilah kali pertama. aku pun tak tahu ape yang sebenarnya yang bermain difikiran aku. malam ini sekali lagi menyaksikan aku menangis kerana dia. aku pasti dia akan melupai aku suatu hari nanti. aku terlalu sayangkan dia. aku rindukan saat bersama dia. entah la. bila lagi la kita akan bersama. walaupun kita tak pernah bercinta bersama tetapi aku terlalu sayangkan dia. dia sangat sempurna buat aku. biarlah aku hanya bertepuk di sebelah tangan tetapi aku tak kesah ape yang akan orang katakan. kerana perasaan aku sangat mendalam kepada dia." you, i mintak maaf sebab i dah banyak sakitkan hati you. mintak maaf sangat sangat you.  i tahu i sangat teruk dan i tak baik. i doakan you semoga jumpa lelaki lebih baik dari i. i doakan you akan happy dengan orang lain. thanks sebab happykan i. thanks sangat you. last for you i love you so much." hurm. aku akan sedih sedih dan terus sedih ingat dia. :(

No comments:

Post a Comment